Obvod III. - Neštěmice
Celkový souhrn za městskou část
Počet škol:
8
Podaných žádostí:
208
Přijatých dětí:
162
Nepřijatých dětí:
39
Vypsaných volných míst:
152
Počet dětí ze spádové oblasti:
290
Přerušení správního řízení:
0
Upozorňujeme, že v průběhu přijímacího řízení budou data nadále průběžně aktualizována.
Seznam škol
Název školy | Poskytování vzdělání | Volná místa | Průběžné výsledky | |
---|---|---|---|---|
1 | Mateřská škola Motýlek, Ústí nad Labem, Keplerova 782/26, příspěvková organizace |
|
32 |
Děti ze spádové oblasti: 52 Podaných žádostí: 50 Přijatých žáků: 32 Nepřijatých žáků: 14 Přerušených řízení: 0 |
2 | Mateřská škola Neštěmice, Ústí nad Labem, Mlýnská 385, příspěvková organizace |
|
21 |
Děti ze spádové oblasti: 28 Podaných žádostí: 22 Přijatých žáků: 11 Nepřijatých žáků: 0 Přerušených řízení: 0 |
3 | Mateřská škola Pastelka, Ústí nad Labem, Horní 195, příspěvková organizace |
|
20 |
Děti ze spádové oblasti: 57 Podaných žádostí: 19 Přijatých žáků: 17 Nepřijatých žáků: 0 Přerušených řízení: 0 |
4 | Mateřská škola Písnička, Ústí nad Labem, Studentská 6, příspěvková organizace |
|
30 |
Děti ze spádové oblasti: 14 Podaných žádostí: 22 Přijatých žáků: 18 Nepřijatých žáků: 0 Přerušených řízení: 0 |
5 | Mateřská škola Pomněnka, Ústí nad Labem, Přemyslovců 652/14, příspěvková organizace |
|
23 |
Děti ze spádové oblasti: 42 Podaných žádostí: 57 Přijatých žáků: 24 Nepřijatých žáků: 22 Přerušených řízení: 0 |
6 | Mateřská škola Skalnička, Ústí nad Labem, Peškova 526, příspěvková organizace |
|
26 |
Děti ze spádové oblasti: 27 Podaných žádostí: 30 Přijatých žáků: 22 Nepřijatých žáků: 0 Přerušených řízení: 0 |
7 | Mateřská škola Vyhlídka Ústí nad Labem, Rozcestí 786/2, příspěvková organizace |
|
15 / 12 |
Děti ze spádové oblasti: 24 Podaných žádostí: 19 Přijatých žáků: 15 Nepřijatých žáků: 0 Přerušených řízení: 0 |
8 | Mateřská škola, Ústí nad Labem, Vojanova 594/34, příspěvková organizace |
|
23 |
Děti ze spádové oblasti: 46 Podaných žádostí: 35 Přijatých žáků: 23 Nepřijatých žáků: 9 Přerušených řízení: 0 |